Nu är bomben släppt!

Hua vad nervösa vi var!

Ja dagen kom, den jag varit nervös för i 2 mån nu! Så plötslgt var den här...

De kom hit och käkade mat som jag hade lagat under eftermiddagen och det blev ganska gott resultat, även om man fick salta lite extra ;) Jag hade bränt tungan under tillredandet så jag kände det inte så bra, men det var gott endå ;)  Sen blev det tårta som vi hade varit och hämtat på Svenheimers, konditorit här nere på torget, och jösses vad den var god! Jag hade specialbeställt proncesstårta med vit marsipan på och sen köpte jag röd dekorationsgele och skrev datumet på. Den var urtjusig, men såklart glömde jag att fota den så det blev en bild på resterna på söndagmorgon ;)

Kvällen flöt på bra och groggarna blev mer än en ;) Jag fick en massa goda ord efter avslöjandet och det kändes så bra! Det är jag inte riktigt van med, och njöt i fulla drag!

Nu är det bara nedräkning som gäller!

16 Maj 2009 slår vi till!
Blir litet bröllop med de närmsta sörjande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback