Kläder!

Jippie! Äntligen!

Äntligen kom kläderna från Daddyos! Har väntat sen före påsk!! Men nu så här kan jag säga att det var värt det! De var underbara! Thommys skjortor var skitsnygga på honom!! Jag kunde ha klänningarna precis! Nu får jag varken gå upp eller ner till bröllopet!

I helgen blir det cruising i Kungälv! Vi ska ta ut chevan och ta oss en runda på dan, det ska bli mysigt! Fika lite, och köpa lite glass och gotta oss ;) Sen får vi se vad det blir på kvällen, blir nog en sväng ut då med! Skulle bli kanonväder vad jag förstod!

Nu längtar jag till midsommar! Ska bli såå trevligt! Vi ska ju åka upp på en camping på midsommarfton och möta upp mamma och Stefan där, och så fortsätter vi vidare till vintjärn på midsommardagen. Kommer nog bli toppen!

Så skönt att värmen kom tillbaka! Nu kan man ju sitta ute och mysa lite, vi åt middag ute på verandan igår, och det var så skönt!

Nä nu ska jag trycka i mig lite frukost och försöka ta mig ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback