Kallt igen!

BRRR....


Ja det blev lite kallare nu i veckan! Uscha.. Bara drygt 11-14 grader, kall blåst också. Men solen har tittat fram varje dag iaf, och det är ju skönt! Trodde det skulle regna idag, men än har jag inte sett nåt..

I helgen så var vi upp till mamma och grillade och umgicks! Det var trevligt! Vi var även till hamrånge på bilutställningen, och det var underbart väder!

I tisdags så kom mamma ner och hjälpte mig med rabatten! Alldeles överväxt, så det krävdes ju lite krafttag och det skulle jag ju aldrig orka själv, så hon ställde upp! Hon for runt som en virvelvind och kirchkålen flög ;)
Så nu är det fint igen!

Idag så ska jag försöka städa lite, och åka och handla lite mat, till idag..storhandlingen till imorgon får vi göra då..imorgon alltså ;) Ska då hämta tårta och handla en massa till middagen.. är lite nervöst att bjuda allihopa på mat.. och speciellt när man har saker att berätta ;)

Annars så har det inte hänt så mycket, längtar bara till sommar och värme! Hoppas man får njuta och uppleva allt framöver, så inte kroppen ballar ur.. jaja det visar sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback