Snart !

Uppladdning

Nu håller jag på att packa och springer runt som en galning för att bestämma mig för vad jag ska ha på mig! Så himla svårt, jag hade ju hoppats på lite värme, men det blir det nog inte så jag lämnar klänningarna hemma, men vad sjutton blir det då..hm.. jaja det löser sig!

Annars så har min förkylning lättat betydligt, och det är så skönt! Har inte ätit full penicillinkur, hoppas det ordnat sig endå.

Satt och tänkte på bröllopet som sagt och hur det ska bli, hm, man har ju funderat på färger och teman och allt man kan göra, och tror vi har stannat vid 50tals tema och vilka färger vi vill ha med.  Nån tycker säkert det är fånigt att tänka på färger och sådant, men jag tänker såhär; ska man endå duka fint, då kan man ha några färger i åtanke också.
Försökte hitta lite inspirationsbilder, men det var svårt! De bilder jag har hittat går inte att ladda upp, och så strular hela bloggen just nu, därför gillar jag blogspot bättre, mycket enklare där!!

 
Vi på väg till vårgårda




Nu måste jag fortsätta packa! SEE YOU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback