Sen sist..

Ja få se nu..

Ja vi åkte ju upp till ett ställe utanför KUMLA och inget annat, var nog lite förvirrad sist... Vi fick bo i en liten stuga och det var jättemysigt! Vi åkte upp på torsdagen och tog oss nån öl på vägen.
När vi var framme så skulle det testköras bil också ;) Husägarens sambo hade en likadan Buick -58 som den vi åkte i så vi åkte en runda.

Sen på fredagen så åkte vi runt lite och badade och grillade! Sen åkte vi tillbaka till stugan och gjorde oss klara för Vretstorpsparken! Det var en skoj kväll men alkoholintaget var lite vääl.. var lite för på G tror jag ;)

På lördagen var det bara lugnt, slappade och så där, vi blev lite sena iväg, vi hade ju tänkte åka på Ånnabodamarknaden, men vi bara smög förbi och hamnade lite vilse i skogen , men tillslut hittade vi ut och hittade väldigt fin väg!

Sen på kvällen grillade vi och slappade, alla var helt slut av värmen och intaget dagen innan.

Sen var det hemfärd på söndag.

Ja min förkylning är ju inte den roligaste kan jag ju säga. Har snorat och hostat och haft andnöd i flera dagar nu..ja snorat har jag ju gjort sen förra veckan, men denna vecka har vart olidlig. Så idag blev det vårdcentralen och så fick jag lite Kåvepenin! Måste bli av med den här skiten nu, ska ju ivägtill Vårgårda imorgon!! Ska på nostalgifestivalen där. Kan bli skoj! Kan läsa om den
här .

Nu ska jag kurer mig lite å slappa daagen låång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback