Irritationsmoment

Ibland undrar jag hur folk tänker. Ser jag verkligen så dum ut? Det finns personer som försöker ha nån sorts fasad, nåt utåt som absolut inte överrensstämmer med deras egentliga åsikter och avsikter. Varför? Blir inte det lättare om man är ärlig med sin omvärld?

Jag är så glad att jag lämnade mitt förra liv, fy vad less jag är på en stor skara där uppe. En del som behandlat en som skit, ska komma¨fram och kramas och prata vitt och brett som om inget hade hänt, som om vi vore gamla dödspolare, och såna som vart mina "vänner" tar avstånd och ljuger och slingrar sig ur relationen. Va fan hände?

Skönt är ju att jag har ett helt nytt liv, med nya människor som inte besitter dessa egenskaper och som verkar ha en friare syn på att leva istället för att krångla in sig i lögner och falskhet. Vad tjänar man på det liksom?

Jaja nog tjatat om det, men det irriterar mig att folk ändrar sig stup i ett.
------------------

Imorgon bär det av till Göksäter, det är som ett litet Ullared kan man säga.
men ikväll blir det mys med vedbrasa, öl och torkad frukt till TV ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

He he ja jag hoppas denna vecka går fort så är jag ju snart hos er :D ska bli så kuuuuul!

Får se om jag tar mej igenom denna första vecka nu.

Känns som man sviker VV lite oxå när mn byter... men jag har så konstiga funderingar nu för tiden så... he he :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback