Fortfarande!

Fortfarande förkyld!

Fast nu har det lugnat sig lite, bara lite kvar i närsan och så har jag lite rethosta, men det är ju betydligt lindrigare..
Skulle vara lite skoj att veta hur många liter man snytit ut?

I veckan så ska det packas och fördelas ;) Har tagit hem husvagnen nu, så idag ska jag städa ur den och sen packa in allt som ska packas in, och fördela alla prylar som redan ligger där...
Sen ska det ju planeras över vad sjutton man ska ha på sig..det tråkiga är ju att det är lite kallt, så det blir nog ingen klänning eller kjol.. sen är ju inte Vintjärn det bästa stället med högklackat ;) Gräsplaner... Vill inte ens ha mina fina saddleshoes, ifall de blir gröna..

Vad ska man nämna mer.. jo att jag tänker på bröllop typ varje dag ;) Jag funderar så himla mycket på hur jag vill ha det, och hur man ska lägga upp dagen.. Thommy och jag bollar lite idéer, och ibland kommer vi på nåt nytt..
Det värsta, eller vad man ska säga, är väl att jag börjat att fundera på klänningen.."kanske man skulle ha haft en annan"... äh, den jag har blir jättefin, ska bara hitta en passande underkjol, så den får lite finare fall...

Undrar vad det var för alla tidningar som fotade i Vårgårda? Hm.. vore kul och veta om man blir med nånstans.. Hellst inte, men skönt och veta VAR man är med..så man kan titta och se hur bilden blev, jag kan ju konsten att se knepig ut på kort..

Nä nu ska jag få i mig lite frukost, sen börjar dagen med dusch, hämtning av post (mina nya skivor har kanske kommit), städa husvagn, sen ska det handlas, sen ska det spelas in kassetter till helgen, och sen ska det väl lagas nån mat också..

So long!

Kommentarer
Postat av: Katti

Å va kul att ni ska gifta er. Grattis och än mer kul att det blir 50 talstema. :) Om du behöver ideér, har frågor, anything så hör av dej. Jag hjälper dej gärna så gott jag kan. Har lagt upp lite ideér och länkar i bloggen som du också kan kolla på om du vill. Ha en bra dag. // Katti

Postat av: Katti

Ska ni ha nån färgtema? Jag har googlat lite på "lull-lull" men det e i inte det lättaste. Våra färger är svart, rosa och vitt. Vitt har man en hel del hemma. Ska ha lite silverkandelabrar mm. Köpte rosa talrikar och svarta servetter på Buttericks. Rosa dukar fanns att köpa där med.

Funderar på att kolla om man kan fixa helium nånstans så kan man ha ballonger. Ballonger e ju rätt mycket 50´s. Tänkte ta med mej lite tavlor på Mailyn och Elvis och fräcka bilar som jag har hemma också. Ge mej tips! Är på jobbet och har rast så jag har inga bilder här men jag kan lägga ut lite i bloggen när jag kommer hem. Ha det fint. // K

2008-06-18 @ 13:07:51
URL: http://kattitingeling.blogg.se/
Postat av: Katti

Lägg ut lite bilder sedan. Försökte lämna kommentar på din andra blogg men det gick inte utan att man registerade sig.

Nu har jag lagt ut lite bilder. Skummar vidare på inredningen. Det blir det det blir... :)

Har du funderat på nått program? Känner lixom... Alla gästerna kommer dit och man äter och käkar tårta och sen då? Ska man bara dricka och sedan gå hem?? Hahah... :S

Googlade lite på musik och hittade en del. Hmm...Sen gick jag ut på en viss sida och "fixade" lite musik om du förstår vad jag menar.

Ha en trevlig kväll.

2008-06-18 @ 21:56:03
URL: http://kattitingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback