FÖRKYLD!

Fyyyy

Nu är jag så trött på detta.. hua! Har nu haft förkylning i 11 dagar! Febern har pendlat upp och ner, gått från däckad till pigg och snoret har varit som sirap..jag är såå trööött... Har fått penicillin av läkaren men det hjälper inte så man får väl ringa imorgon och be om en ny sort... Hostar så jag tror lungorna ska med upp.. och sen när man tror att det inte kan bli värre - ja då får jag ögoninflammation! GGAAAHH!!

I går var vi i Vårgårda på nostalgifestivalen! trevligt, och vi ställde ju upp i tävlingen för nostalgiklädsel, men vi vann inte ;) Mest en kul grej!

Annars då..hm.. jaa nu har det börjat att planeras inför midsommar och Vintjärn! Har börjat plocka in det viktigaste i husvagnen, så man inte gör det i sista stund!

Ska tydligen bli asdåligt väder då, så man får väl packa med sig paraply å regnställ ;)


Charlie ligger i sin nyhittade säng också, han trivs verkligen där. Ja sängen, det är en ihopvikt madrass med ett täcke på som Stefan sov på när han var här, och nu har han bestämt att det är hans säng... så jag vågar inte röra den.. han ser ju såå sööt ut ;)

Nä nu ska jag parkera vid  Tvn och äta torkad frukt.. sen ska jag bara gå och dö i sängen tror jag..

Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback