Fästningen!

Vad verkligt!

Ja det kändes verkligen i magen när vi var uppe på Bohus fästning idag! Tänka sig, att man ska stå brud där nästa år!? Herregud, nästan overkligt, men det var verkligare än nånsin när vi stod där och tittade på platsen vi ska vigas på.
Underbart ställe, hoppas vi får den platsen!

                                                                              
dammen

Nästan hela min "outfit" är klar redan nu! Klänningen, skor & örhängen! Ska hitta några fina underkläder sen som passar ;)

Jag ska lägga ut lite bilder på bilddagboken sen...

Annars så har det inte hänt så mycket sen igår =P  Vi var ju på bion, och filmen var jättebra! Lite överdriven i slutet, men en typisk indiana-film och inga besvikelser!

Har sagt mina ord till en vän som har gjort mig djupt besviken, och det kändes bra, även om det skulle ha varit på telefon.. msn är inte bästa vägen, men en vän som inte har kunnat lyfta luren senaste året var lättare att ta via msn.
Men märkte att man inte var värd så mycket som vän, så det är nog ingen större förlust.  Man är värd mer än vänner som inte bryr sig ifall man kommer eller går.

Nu ska jag låta maten sjunka lite och softa i solen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback