Elvis!

Mysteriet med Elvis

Satt på Youtube idag och råkade komma in på olika filmer om Elvis! Bl.a annat om han verkligen skulle kunna vara död.. Såklart amerikansk dokumentär som dramatiserar alla "bevis" o.s.v, men endock lite intressant..
Hittade där ett påsåtående om att han skulle vara statist i en film! Jag kollade upp vilken och det skulle då vara "ensam hemma"! Lite intressant, så jag tittade på den filmen på youtube..
Så kolla in efter 20 sek. så står mamman och skäller på personalen.. Bakom kvinnan i vitt står en man, som då påstås vara Elvis.. och nog attans är det likt. Har sett förstoringar på honom..och likt är det! Fast.. det finns ju hundratals människor i världen som liknar Elvis ;) Det som skulle tala för. är att han har samma tics som Elvis, han rycker på huvudet... It's up to you to decide..
http://www.youtube.com/watch?v=TOOejmAF9e0


Annat som händer..

Ja imorgon bär det av till Vretstorp! eller ja, vi ska bo i Hallstahammar ;) Men på fredag blir det rock i Vretstorp! Hoppas det blir skoj, men det ska det nog! Hade ont i halsen i morse, men nu är det bättre så jag hoppas jag slipper sånt elände.

Idag ska jag ner till Arbetsförmedlingen och anmäla mig, få se vad de säger. Ska försöka få rätt handläggare, det verkar inte vara det lättaste! Strul som vanligt där nere, inget koll på nåt..

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback