Fest!

Ja idag åkte Johanna hem, hon har ju varit här i 5 dagar! Har haft jätteskoj och shoppat massor, men bara gjort fynd, inget onödigt alls ;)
Vi har vart i Göteborg och shoppat, på Göksäter, och ätit glass i stora lass =) Har gått upp 4 kilo, så vi hade en frossarkväll igår så man fick äta av sig lite, hehe, men f.o.m idag så är det hårdkörning, 4 kg måste bort. Trivdes så bra på 60.

Jo vi hade ju grillfest i  helgen också! Det  var trevligt och man var lagom full, tills man fick för sig att halsa en rom-grogg..icke bra. Men det får jag lära mig nåt utav och inte göra det igen ;)

Idag så blir det laxkotletter, ska bli mumsigt, har bara inte kommit på exakt hur jag ska göra än, men det brukar ju bli nåt bra i slutändan endå ;)

Vad mer.. jo jag ska börja hos en ny vårdtagare, ska börja med att gå brevid, hoppas det går bra så jag får jobba lite... Kunde få en 50% tjänst och det passar nog mig bra nu, känner att jag orkar inte sådär 100% riktigt.

Nä nu ska jag nog börja med den där laxen.. så long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback